گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

جشن تولد نفس خانوم

1391/12/16 12:42
نویسنده : مامان نی نی
164 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من جشن تولد یک سالگیتو گرفتیم و خیلی خوش گذشت ،همه بودن غیر از عمه سهیلا و دایی حسین که خیلی جاشون خیلی خالی بود . من از چند روز قبلش استرس داشتم ولی خدا رو شکر همه چی خیلی خوب برگزار شد،   فقط حیف که خودت زیاد متوجه نمی شدی که همه این شادی و جشن به خاطر تو برگزار شده . انشاءا... از سالهای بعد خودتم توی این شادی شریکی .الهی فدای تو بشم . انشاءا... تولد 120 سالگیتو جشن بگیری .

تو برای من و بابایی زیباترین هدیه خداوندی . خیلی از بودن تو خوشحالیم . وجود تو حتی در بدترین لحظات به ما شادی میده .

بازم میگم عزیزم :

گل زیبای من اولین سالروز شکفتنت مبارک

خدایا شکرت به خاطر این نعمت بزرگ و عزیز . تا همیشه مدیون تو هستم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)