گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

دوست دارم

1391/12/16 13:16
نویسنده : مامان نی نی
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم

الان ساعت 12 و 54 دقیقه چهارشنبه 16 اسفند 1391 و شما مثل یه فرشته کوچولو خوابیدی .منم از فرصت استفاده کردم و اومدم برات بنویسم .

چند تاکلمه جدید یاد گرفتی ، یعنی داری یاد میگیری که هر کسی یه اسم داره و اسم هر چیز یا کسی رو بگیم تو هم سریع با اون زبان بچه گانه ت میگی مثلا :

عمه

عمو

آدو( آرزو )

ادم(اکرم)

قربون اون زبون کوچولوت برم شیرین بیان

هر کدوم از عروسکاتو که بر میداری هر اسمی ما براشون گفتیم تو هم میگی ، مثلا من یه عروسک دارم که اسمشو گذاشتم : "شو شو " تو هر موقع میری برش میداری میگی "تو تو " یا یه عروسک داری که از مکه برات سوغات اوردن وبابایی اسمشو گذاشته دختر عرب تو هم هر موقع میبینیش میگی " ادب" ولی تو به شدت از این دختر عرب میترسی و اصلا بهش نزدیک نمیشی چون عربی میخونه و میرقصه.

یه دونه دیگه ازدندوناتم سر زده و حالا 6 تا دندون داری : 4تا بالا و دوتا پایین

حالا بعضی وقتا که من مشغول کارای شخصیم هستم تو هم میری عروسکاتو بر میداری و  باهاشون حرف میزنی و بازی میکنی . هرموقع هم که میخوای شیر بخوری حتما باید یه چیزی تو دستت باشه . اول میای میخوابی و میگی دیییییی و وقتی من میام کنارت میخوابم پا میشی و میدویی میری یکی از عروسکاتو بر میداری میاری و کنارت میخوابونیو دستتو میذاری روش و اون موقع شیر میخوری.البته اکثر وقتا برفی رو میاری چون از همه عروسکات بیشتر دوستش داری . وقتی این کارا رو میکنی میخوام بخورمت .

میدونی که اکثر چیزا در داره و هر موقعمیخوای درچیزیرو باز کنی اگه خودت نتونی میاری میدی به من یا بابایی و میگی با(یعنی باز) یا میگی در ( یعنی درشو باز کن)

در کل خیلی دخترخوب و نجیب و آرومی هستی و منو اذیت نمیکنی .

بالاخره که خیلی شیرینی گلابتون من

تازه 20 اسفند عروسی دایی حسینه . باید قول بدی توی عروسی هم دختر خوبی باشی .

خیلی دوست دارم گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)