گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

بای بای کردن و دست زدن

1391/5/22 22:11
نویسنده : مامان نی نی
105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه من

امروز صبح که بابایی داشت میرفت سر کار باهات باهات بای بای کرد و تو هم دست چپتو بالا آوردی و باهاش بای بای کردی .الهی قربون اون دستای کوچولوت برم که هنوز نمیتونی درست کنترلشون کنی.ولی برا رقصیدن از دست راستت استفاده میکنی .

از دو روز پیش هم یاد گرفتی وقتی برات میخونم دست دست ، دستاتو میاری به هم میزنی ولی نمیتونی ادامه بدی (به علت همون عدم کنترل)الهی فدات بشم شیرین من . برا رقصیدن از دست راستت استفاده میکنی .

تازه یه کار دیگه هم میکنی : با پاهات هم میرقصی . الهی دورت بگردم دست کوچولو پاکوچولو من

راستی امروز به سوپت جعفری اضافه کردم ، حالا سوپت تشکیل شده از گوشت ، برنج ، هویج ، جعفری و کره

الان هم بابایی داره رو دستش خوابت میکنه و برات لالایی میخونه ولی تو به این راحتی نمیخوابی !!!!!

خیلی خیلی دوست دارم عشق من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)