گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

تعیین جنسیت

1390/5/17 18:40
نویسنده : مامان نی نی
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خوشگل من جگر من عسل منقلبماچ

امروز نوبت دکترم بود و من با شوق و ذوق دیدن تو رفتم دکتر . اونجا منشی خانم دکتر گفت سونو گرافی را بذاربرای ماه بعد ولی از اونجایی که من کنجکاو بودم که بدونم جنسیت تو چیه وبابایی هم کلی سفارش کرده بود که سونو بشم و جنسیت تو نفس معلوم بشه اصرار کردم که سونوگرافی بشم سوالو در این سونوگرافی معلوم شد که تو :

دخمل گل مامان و بابایی 

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

کلی ذوق کردم اخه تو می یای و میشی همدم مامان . وقتی میبینمت نمی دونی چقد ذوق میکنم . تا چند ساعت بعدش نا خود اگاه می خندم . هر چی میخوام خودمو کنترل کنم نمی شه .میگم نکنه هر کی منو میبینه فکر کنه دیوونه شدم ولی مهم نیست اخه اونا نمی دونن تو دل من چی میگذره . تازه عکستم گذاشتم جلوم و دائم نیگات میکنم .خانم دکتر نتیجه ازمایش ژنتیک رو هم دید و گفت که مشکلی وجود نداره . خیلی خوشحال شدم چون از این به بعد میتونم با خیال راحت منتظر اومدن تو باشم . از مطب که بیرون اومدم زود به بابایی زنگ زدم و گفتم که تو دخمل نازش هستی . بابا هم کلی ذوقتو کرد. فقط یه کم انتظار کشیدن سخته که من با کمک و همراهی بابایی تحمل میکنم تا روزی که تو بیای تو بغلم.niniweblog.com

 خیلی دوست داریم عزیزم .

به امید دیدار تو گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)