گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

صدای زندگی

1390/5/5 12:37
نویسنده : مامان نی نی
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانماچ

نمی دونی امروز چقدر خوشحالم اخه دیروزتو رو دیدم.

niniweblog.com

دیروز باید برای ازمایش ژنتیک میرفتم . وقتی رفتم کلینیک ژنتیک بهم گفتن باید سونو گرافی داشته باشی تا سن جنین مشخص بشه . بعد از اون من و بابایی رفتیم پیش یه رادیولوژیست برا سونو گرافی . بابا هم خیلی ذوق داشت چون به قول خودش بعد از سه ماه میخواست نی نیشو ببینه (اخه خانم دکتر خودم اجازه نمیده اقایون بیان مطبش )بالاخره نوبت ما شد و رفتیم داخل . من دراز کشیدم و خانم دکتر سونو گرافی رو شروع کرد . اول از همه صدای قلبتو شنیدیم .واییییی نمیدونی چقدر هیجان انگیز بود . اخه همزمان در بدن من 2 تا قلب میتپید .یکی قلب تو و یکی قلب من که برای تو میتپه .کلی ذوق کردیم.

بعدش هم خانم دکتر همه اعضای بدنت رو بهمون نشون داد . سرت ، بدنت ، پاهات ، دستات ، قلبت ، معدت و ... الهی فدای اون بدن کوچولوت بشم .

نمی دونی بابایی چه ذوقی کرده بود . چشم از مانیتور بر نمیداشت . niniweblog.com

هرچی من نیگاش میکردم حواسش به سونو گرافی بود و به من توجهی نمیکرد دل شکسته

درمورد جنسیت سوال کردیم گفت احتمالا دختره ولی هنوز زوده قضاوت کنیم . بعد هم خانم دکتر همه چی رو بررسی کرد و گفت تمام اعضای بدنت سالم و نرماله خدا رو صد هزار مرتبه شکر

دیگه من و بابا خیلی انرژی گرفتیم و شب هم بابایی گفت به مناسبت دیدن نی نی باید جشن بگیریم برا همین شام رفتیم بیرون . niniweblog.com

 

بابایی خیلی دوست داره کلی قربون صدقت رفت و گفت هر چی دخملم بخواد واسش تهیه میکنم و منم بهش گفتم که تو هم خیلی دوسش داری .

امیدوارم نتیجه ازمایش هم خوب باشه و شادی ما کامل بشه .

خیلی دوست داریم عزیزم  niniweblog.com

به امید دیدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
15 مرداد 90 10:29
تبریک میگم خانمی یه بوس توپس واسه دخملمون