گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

نیمه راه

1390/6/6 13:19
نویسنده : مامان نی نی
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل گلم سلام نفس جونمماچ

عزیز دلم ما الان تو هفته بیستم هستیم یعنی تا اخر این هفته نصف راهو رفتیم و من هنوز باید به همین اندازه که انتظار کشیدم بازم انتظار بکشم تا تو نفس بیای تو بغلم .niniweblog.com

خیلی خوشحالم که هر روز لحظه دیدارمون نزدیک تر میشه . نفسم دیگه روز به روز دارم بزرگ شدنت رو می بینم و احساس میکنم.niniweblog.com

تکوناتم حس میکنم ولی هنوز منتظر یه تکون اساسی هستم خوشگل من ، تکونی که باباییرو هم ذوق زده کنه .

الهی فدات بشم زود زود بیا پیشم

من و بابا خیلی دوست داریم و بی قراریم واسه اومدن تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهنوش
6 شهریور 90 21:58
سلام مامان نفس کوچولو.... چه با مزه 4 ماهته ومیدونی نی نیت دختر هست من که هنوز نمیدونو تازه من 6 ماهم هست....الهی که نفس کوچولو سلامت بیاد تو بغل مامان جونش...آمین
سحر
12 شهریور 90 12:08
سلام عزیزم به سلامتی ایشالا همه راهو با آرامش و سلامتی طی کنی