گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

سوغات بابایی

1390/4/26 13:02
نویسنده : مامان نی نی
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمماچ

خوبی عزیزم؟

من الان وارد چهارمین ماه بارداریم شدم و خیلی خوشحالم چون هر روز که میگذره لحظه دیدار من و بابایی با تو نزدیک تر میشه . خیلی خیلی منتظرتم جوجو طلای من .

راستی بابایی هفته قبل رفته بود تهران و برات یه عروسک خوشگل با مزه سوغات اورده بود. بابا هم تو رو خیلی دوست دارم و مطمئنم که تو هم خیلی دوسش داری . تازه هر روز کلی نازت میکنه و من میدونم که تو می فهمی. دوست داریم. زود بیاقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مصی
26 تیر 90 13:13
امیدوارم نی نی کوچولوتون سالم به دنیا بیاد وچشم مامان وباباش به نی نی نازشون روشن بشه
بوس برای نی نی کوچولو


سلام عزیزم
مرسی که به ما سر زدی
نی نی ما هم شما را میبوسه.شما وبلاگ ندارین؟
سحر
27 تیر 90 9:55
سلام خانم کم پیدایی؟؟؟ خوش باشی
سحر
27 تیر 90 10:06
سلام خانم کم پیدایی؟؟؟