گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

14 ماهگی

1391/12/29 11:59
نویسنده : مامان نی نی
196 بازدید
اشتراک گذاری

الان که سال ٩١داره تموم میشه تو هم داری به پایان ١٤ ماهگیت میرسی .

به نظر من پیشرفتت در تمام زمینه ها خوب بوده . هم از نظر هوشی و هم از نظر حرکتی . دیگه به طور کامل راه میری (خیلی وقته ) .فقط لازمه هر چیزی رو فقط یک بار بهت بگیم و تو سریعا یاد میگیری .هر کاری رو زود یاد میگیری و میخوای تقلید کنی . تازه جدیدا حسادتم میکنی . هر کی رو که دوست داری میگی هیشکی دیگه طرفش نره . اگه بابایی دست منو بگیره تو شروع میکنی به جیغ زدن . چند روز پیش هم که خاله کنار بابابزرگ نشسته بود و دستشو انداخته بود به گردن بابا بزرگ تو شروع کردی به دعوا کردن خاله و بابا بزرگو میزدی که به خاله بگه از پیشش بلند بشه . کلی همه خندیدیم . اگرم من یه نی نی دیگه رو بغل کنم شما شروع میکنی به جیغ زدن . ولی در کل خیلی مهربون و با احساسی . هر موقع میریم بیرون تو برای تمام بچه هایی که میبینی ابراز احساسات میکنی و دست تکون میدی ، ولی حیف که بچه های دیگه بی احساسن و عکس العملی نشون نمیدن و تو نفس من دپرس میشی . الهی من فدای اون احساست بشم ، الهی خودم قربون اون مهربونیات برم .

تازگیا هر موقع جیش میکنی به پوشکت اشاره میکنی و میگی "دیش" و این یه نشونه خوبه برای اینکه به زودی میتونی از شر پوشک خلاص بشی .

دیروز هم با بابایی شعر ببیی میگه بع بع رو خوندین و بابای کلی ذوق کرد و کلی قربون صدقت رفت . ذوق کرده بود از اینکه تو این شعرو یاد گرفته بودی . تو خیلی باهوشی ماشاا...

خیلی خیلی دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)