گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

عسل مامان

1391/5/13 1:17
نویسنده : مامان نی نی
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم طلای مامان

هر روز داری شیرین تر میشی گل من . چند وقتی میشه که دستت رو به حالت رقص تکون میدی ، من میخوام غش کنم از ذوق .

حدود ٥ روز پیش یعنی وقتی ٦ ماه و یک هفته داشتی متوجه شدم که میتونی برای مدت کمی بشینی و فقط از سمت چپ بدنت می افتی . از غلت زدن هم که داری ما رو بیچاره میکنی .دائم داری غلت میزنی و شروع میکنی به آه و ناله که دستتو آزاد کنیم  البته از تنبلیته ، چون وقتی ببینی پیشت نیستیم خودت سعی میکنی و دستتو آزاد میکنی .یا شروع میکنی به داد و بیداد که بیایم برت گردونیم ، اخه هنوز بلد نیستی برگردی.بالاخره که شدی شیرینی زندگیمون . به اندازه دنیا دوست دارم .

راستی مهم تر از همه که یادم رفت بهت بگم اینکه دو هفته است که غذا میخوری . تا امروز فقط حریره میخوردی ولی امروز برای اولین بار ماهیچه خوردی . نوش جونت نفس من . انشاءا... همیشه سالم باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)