گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

حرف های مامان با نی نی گلش

1390/3/11 14:04
نویسنده : مامان نی نی
146 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عسل مامان تو الان طبق گفته خانم دکتر در هفته ششم زندگیت به سر میبری یعنی قلبت تشکیل شده و دست و پاهای کوچولوت هم دارن به وجود میان.قربون قلبت و دست و پاهای کوچولوت بره مامان. هفته قبل حالم اصلا خوب نبود واسه همین چیزی برات ننوشتم ولی خدا رو شکر حالا بهتر شدم . ولی اشکال نداره من هر سختی رو به خاطر تو تحمل میکنم نفسم. تازه بابا هم هر شب تو رو ناز میکنه و از من میپرسه یعنی میفهمه که من نازش میکنم و من میگم اره که میفهمه.چون میدونم که متوجه میشی.هر دومون خیلی دوست داریم و منتظریم که بیای. خیلی منتظر بودم تا اخر این ماه برم دکتر و صدای قلب قشنگتو بشنوم ولی الان که به وبلاگ نی نی خاله سحر سر زدم یه کم نا امید شدم.اخه خاله سحر هم منتظر بوده ولی فکر کنم تا 3 ماهگی نتونسته صدای قلب نی نیشو بشنوه.ولی من بازم منتظرم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر
12 خرداد 90 10:44
عزیزم امیدت به خدا سیستم بیولوژیکی همه مثل هم نیست دختر همه من تو هفته 10 صدای قلب نینی شو شنید با اینکه من از او یه روز جلو ترم اما اون 3 هفته زودتر شنید ایشالا هر چی خیر خودت و نینی گولو هست واست پیش بیاد بوس بی خبر نذارم