گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

دوست دارم

1391/3/18 17:41
نویسنده : مامان نی نی
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ، عشقم ،نفسم

هر روز که میگذره تو داری بزرگ تر میشی و کارای جدید تری یاد میگیری ، خیلی با مزه شدی .از روی ذوق جیغ میزنی . اولین بار 22 اردیبهشت بود و تو هنوز چهار ماهت تمام نبود که صبح بیدار شده بودی و سر حال بودی و وقتی با سر و صدا منو بیدار کردی از خوشحالی شروع کردی به جیغ زدن .بابات عاشق جیغ زدنته .  الان هم حدود یک هفته است که داری تمرین میکنی که غلت بزنی(اگه بخوام دقیق تر بگم از 8/3/91) . تا قسمت دستت میچرخی ولی دستت گیر میکنه و دوباره بر میگردی . اولین بار که دیدم کلی ذوق کردم . بابایی هم همینطور.بعضی وقتا هم خودم به شکم میخوابونمت خیلی به خودت فشار میاری و میخوای سینه خیز بری ولی هنوز نمیتونی .تازه کلی هم سر و صدا میکنی ، حرف میزنی، ذوق میزنی ( الهی فدای ذوق زدنت بشم عزیز دلم ) . مخصوصا وقتی که از خواب بیدار می شی و سر حالی (و البته میخوای ما رو بیدار کنی ).بعضی وقتا هم کلی قهقهه میزنی و دل من ضعف میره .

خیلی شیطون شدی ،دائم میخوای شیر بخوری و موقع شیر خوردن هم شیطونی میکنی ، یه ثانیه شیر میخوری دوباره ول میکنی و شروع میکنی این ور اونور رو نیگا کردنو خندیدن ، دوباره باید به زور برت گردونم تا شیر بخوری ولی تو بی خیال نمیشی، ده ها بار این کارو تکرار میکنی و اگه از کنارت بلند شم گریه میکنی. فقط وقتایی که خوابت میاد یا خیلی گرسنه ای موش میشی  و شروع میکنی تند تند شیر خوردن و اصلا به اطرافت توجه نمی کنی . موقع شیر خوردن هم با یکی از دستات که ازاده داری موهاتو میکشی یا دستتو میذاری روی چشمت و یا لباس منو میگیری . البته بیشتر با دست چپت و به همین خاطر من فکر میکنم تو چپ دست باشی ، چون اکثر حرکاتت با طرف چپ بدنته .

غیر از شیر هر چیز قابل خوردن دیگه ای هم گیرت بیاد میخوری از قبیل :دستات ، لبت ، لباست ،دستای ما، لباسای ما وقتی بغلت میکنیم ، گردن بابات ، چادر ، تشکت و ... خلاصه که شکمویی ماشاءا...الهی قربونت برم گل نازم

تازه یه کار با مزه دیگه هم که میکنی اینه که کلی با دستت به زانوت میزنی و همزمان به اون یکی دستت نگاه میکنی . ما هم بهت میخندیم .

با بابات خیلی جوری و وقتی میاد خونه اگه مشغول شیر خوردن هم باشی سینه رو ول میکنی و شروع میکنی خندیدن به بابات . بغل بابات هم که میری وقتی من میام طرفت که بغلت کنم روتو از من میگردونی و میچسبی به بابایی .تازه خیلی وقته که کلمه "بابا"رو میگی .مخص.صا وقتی که ناراحت میشی ، یا میخوای گریه رو شروع کنی . 

من و بابایی خیلی دوست داریم .تو نور چشم ما هستی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)