گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

اولین تجربه روز مادر

1391/2/24 12:08
نویسنده : مامان نی نی
207 بازدید
اشتراک گذاری

گلناز عزیزم ، شیرینی زندگیم سلام

امسال اولین سالیه که من مادر بودن را با وجود تو تجربه میکنم . مادر بودن را با تمام رنج ها و شادیهاش و صد البته که شادی وجود تو تمام رنجها رو کمرنگ میکنه .مادر بودن با تمام استرس ها و سختی هاش خیلی حس شیرینیه . خوشحالم که تو هم دختری و میتونی روزی این حس رو تجربه کنی .خیلی دوست دارم . صبح وقتی بیدار میشی شروع میکنی به سر و صدا کردن و منتظری که منم بیدار شم و همین که من چشمامو باز میکنم تو از خوشحالی میخندی و وقتی اولین تصویری که موقع بیدار شدن میبینم خنده شیرینته  انگار خدا تمام دنیا رو بهم میده .خنده تو برای من بهترین صبح به خیر دنیاست .

بابایی امسال از طرف خودش و تو یه ساعت خوشگل برام خرید . دستش درد نکنه . منم خیلی دوستون دارم گلناز و بابای گلناز.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)