گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

خیلی دوست داریم

1391/2/11 13:44
نویسنده : مامان نی نی
189 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشته کوچولوی من خیلی دوست دارم . وجودت به من آرامش میده . هر وقت توی بغلمی و سرتو میذاری روی شونم ارزو میکنم کاش زمان متوقف میشد و تو تا ابد  همین جا بودی و سرت روی شونه من بود . از اینکه وقتی توی بغلمی احساس امنیت میکنی خیلی خوشحالم ، فکر اینکه بغل من مامن توئه یه حس خیلی خوبی بهم میده . امیدوارم همیشه با ما بمونی و ما رو تکیه گاه خودت بدونی .

niniweblog.com

ما همگی خیلی خیلی دوست داریم ، مامان بزرگا ، پدر بزرگا ، خاله ، دایی ، عمه ها ، عمو ها، دختر عمه هات ، دختر عموهات همه خیلی دوست دارن . من و بابا که دیگه داریم میمیریم واست .تو از طرف خانواده ما اولین و فعلا تنها نوه خانواده ای واسه همینم خیلی خیلی عزیزی . مامان بزرگ میگه بابا حتی بچه های خودشو تا کوچولوی کوچولو بودن بغل نمی کرده ولی تو رو از همون اول بغل میکرد . البته تو خانواده بابایی هم خیلی عزیزی و خیلی دوست دارن .

 

خیلی برامون عزیزی ، خیلی دوست داریمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)