گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

نی نی دو و نیم سانتی من

1390/7/3 11:33
نویسنده : مامان نی نی
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم قلبماچ

سه شنبه رفتم دکتر.خانم دکتر گفت 9 هفته و 4 روزته . الهی فدات بشم تازه سونو هم کرد و تو رو بهم نشون داد تقریبا 2/5 سانتیمتر قد داشتی . قلبتو هم بهم نشون داد ولی نتونستم صداشو بشنوم دل شکسته

اخه خانم دکتر یه دستگاه سونوگرافی تو اتاقش داره و یکی توی یه اتاق دیگه منو با دستگاه اتاقش سونو کرد که نمیشد باهاش صدا رو شنید فقط تونستم قلبتو ببینم .منم دیگه اصرار نکردم که با اون یکی دستگاه سونو کنه اخه هم خودم خیلی معطل شده بودم و هم خانومای دیگه که اومده بودن پیش خانم دکتر گناه داشتن که اینقد معطلشون کنم ولی انشاءا... این دفعه که رفتم حتما صدای قلبتو میشنوم . تازهههه نمیدونی بابایی چه ذوقی کرده بود همش ازم میپرسید چی دیدی ، اندازش چقدر بود ؟ تکون میخورد یا نه ؟ و کلی از این سوالا

خیلی دوست دارم

بوووووووووووووووووووووووسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)