گلنازگلناز، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

برای نی نی عزیزم

خبرای جدید

1390/8/7 13:00
نویسنده : مامان نی نی
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دردونه من دخمل کوچولوی مامان

بالاخره هفته قبل با مامان جون رفتیم و واسه شما سیسمونی خریدیم . البته هنوز سرویس خواب مونده ولی بقیه وسایل رو خریدیم . نمی دونی چقد ذوق داشت . من که دوست داشتم همه چیزای تو مغازه رو واست می خریدم ولی خوب نمیشد .دست مامان بزرگ و بابا برگ درد نکنه چیزایی که لازم داشتی واست خریدن . اینقد لباسات کوچولو و نازن که ادم میخواد بخوردشون . وای که تن تو که برن چقد خوشگل میشن . تازه من دکتر هم رفتم و گفت همه چیز خوبه و ٢٨ هفته و ٣ روز از سن شما میگذره و وزن شما هم ١٢٥٣ گرم بود که گفت خوبه . الهی فدات بشم دخمل کوچولوی من . چقدرم که پر تحرک شدی و منو ذوق زده میکنی. پنج شنبه شب هم بابایی عزیزت رفتیم بیرون و بازم واسه تو خرید کردیم . یه دونه عروسک ناز که انتخاب بابایی بود و منم کلی دوسش داشتم اسمش رو هم گذاشتیم خانوم طلا ، چون موهاش طلایی بود . دیگه واست یه کفش خیلی خوشگل خریدیم . یه کلاه و چند تا گیره مو خیلی قشنگ . من که دارم می میرم واسه همشون از بس دوسشون دارم .میدونم که تو هم دوسشون داری . بیشترشون هم سلیقه بابا بود . خیلی بابایی دوست داره ها . تو هم باید قول بدی دختر خوبی باشی واسش . الهی فدات بشم من که هرچی واست بخرم بازم سیر نمی شم .زود زود بیا  . منتظریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)